Thursday, March 5, 2009

Balasungkawa

Pada 2/3/2009,Isnin.saya dikejutkan dengan berita kematian seorang teman baik disekolah menengah dulu..Rahimah Zawahid,telah pulang ke rahmatullah pada pukul 8.30 malam.punca kematian tidak di ketahui oleh keluarga arwah..saya tidak berkesempatan untuk melawat jenazah.kerana saya mendapat berita pada keesokan paginya..kerana teman-teman tidak dapat menghubungi saya,untuk mengajak kerumah arwah.saya agak terkilan sedikit..saya hanya berpeluang bertemu dengan ibu arwah..menurut cerita ibu arwah,tetiba saje arwah meracau dan mengamuk tak tentu arah pada pagi sebelum arwah meninggal dunia..sehinggakan arwah terpaksa diikat tangan dan kakinya supaya dia tdk tercedera atau mencederakan org lain..tp pada malam harinya ibu arwah dapati arwah telah tdk bernyawa lagi..Arwah meninggalkan suami dan anak perempuan berusia 5 tahun..Dari Allah kita datang,kepada Allah jua kita kembali..semoga rohnya dtempatkan bersama golongan orang-orang yang beriman dan bertaqwa..

No comments: