Thursday, August 12, 2010

Opps tak sengaja makan............

Day 2 Fasting-

Hari nie puasa cukup kelakar...beberapa kali terbabas makan..oppss x sengaja ok..mana x nya masak makanan untuk anak2..pastu suapkan dorang makan..leh lak kita termakan sekali..ya Allah anak2 kuat mkn lak tu..lepas satu-satu menu anak2 makan,makan nasi with ayam goreng + sayuran,pastu gorengkan hot dog,keropok udang dan keropok sayur,roti,kurma,rasberry,kek,.hehehe..camne mama nyer x terjoin sekali..lately anak2 mmg sgt kuat makan esp.Raziq..suap je makan semua lalu...stok makanan kat umah saya mesti pastikan sentiasa ada..Dhia cam biasa baik hati untuk menyuapkan mama makan..Mama knape mama x makan..bila mana saya x makan makanan pemberian dia..sibuklah dia menanya..so saya cakap mama puasa sayang..bnyak lak soklan dia smpai penat mama nak jawab...lastly mama cakap mama stomach pain...terus dia konon2 amik ubat bagi kita makan ubat,minuman..dan dia suruh mama baring sambil gosok2kan perut mama..hehe..oklah saya nak bersiap nak ke bazar ramadhan plak..macam2 teringin nak makan nie..sabar2..yang pasti jangan sampai membazir ok..peringatan untuk saya...:)

3 comments:

suzzsuzie said...

mama suapkan rasberry cake tu tak terliur ke.......

lemontree said...

aikk ye kee ni ...haaaa....no komen huhuhu

Syeeda Sobbihi said...

bestnya ada anak2 yg luvvy duvvy camtu. suap mama dia mkn lg :)