Friday, November 25, 2011

si kenit story

saya dh 8 bulan.......

termenung jauh nmpk........
18.11.genap 8 bulan anak, mama nie.sangat lah lasaknya,x padan dengan kenit.Alhamdulilah mama still  breastfeeding.dan bagi mkn bubur,buah-buahan dan biscuit.Nak cerita tentang perkembangan si kecik ni...mulutnya dh bising sgt.dh ada lah dengar bunyi.mama,baba,dah pandai merangkak,duduk sendiri dan yg terbaru dah pandai nak berdiri beberapa saat dan berpaut dan menari bila dgr lagu..lagi satu yg tak boleh tahan dah pandai mengamuk bila brg kat tangan dia kena amik dik kakak ngan abangnya..kalo dia amik brg kat tgn org x pe plak..hihi..selalu kena pinggir dek kakak ngan abgnya sbb suka kacau org main..bak kata kakak "bdk ni apapun x bleh"....geli hati mama tgk..mengacau org tgh tido..esp.abah,kakak dan abg..apa pun x bleh leh echa ni.....semoga anak mama ni sentiasa sihat dan membesar dengan bijak. mama sayang anak-anak mama...

1 comment:

sherlina halim said...

Pengen yang lebih seru ...
Ayo kunjungi www.asianbet77.com
Buktikan sendiri ..

Real Play = Real Money

- Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
- Bonus Mixparlay .
- Bonus Tangkasnet setiap hari .
- New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
- Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
- Cash Back up to 10 % .
- Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

Untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
- YM : op1_asianbet77@yahoo.com
- EMAIL : asianbet77@yahoo.com
- WHATSAPP : +63 905 213 7234
- WECHAT : asianbet_77
- SMS CENTER : +63 905 209 8162
- PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

Salam Admin ,
asianbet77.com

Download Disini