Monday, June 7, 2010

Bowling oh Bowling





Malam tadi,g main bowling @Bukit Beruntung Golf And Country Resorts..x planning pun nak pegi..plan datang tetiba...actually suka g kat sini coz x ramai org..x crowded dan x bising..tenang je nak main bowling..kakak first time main bowling,excited sgt dia hehehe..main bola 6 kg..bnyk bola dia  masuk longkang je..huhuhu..x pelah yg penting dia belajar and happy with it..kat club nie ada bermacam2 facillities..(akan diceritakan di entry yg akan datang)..pas tu dinner kat kedai makan berhampiran...ermm..nnt kita try facillities yg lain plak ye yang..:) 

1 comment:

Tasbih Alam said...

Salam, adapun tujuan saya adalah untuk membina rangkaian blogger..
Sekian lama saya mempelajari bagaimana membina blog.. kini sudah sampai masa saya membina rangkaian bersama-sama blogger hebat yang lain, serta mempelajari lebih banyak untuk menjadi blogger hebat seperti anda..
Di harap kita akan dapat saling mengunjungi antara satu sama lain bagi mengeratkan lagi persaudaraan serta mendapat menafaat daripadanya.. insya Allah Sesungguhnya hujung jari yang menekan papan kekunci adalah lebih tajam dari mata pedang..
wassalam...
http://tasbih-alam.blogspot.com