Friday, June 11, 2010

Round-Round Klang dan Shah Alam


pose kakak dan adik dlm keta(gambr atas)
lunch @ McD(gambar bwh)
huhu..Penatnya hari nie..penat bjalan semalam x hilang lg...bnyk tul singgah destinasi..smlm round Klang dan Shah Alam ..hubby cuti so dia ajak pegi Shah Alam cos nak antar service dia nya hp..hp cameranya not function..sebelum ke Shah Alam,weols pegi singgah kerumah lama di Port Klang nak amik bil dan surat-menyurat yang lum di tukar alamat..but my celcom broadband bil x de lak,aduhai tensen tul asik x sampai je bil kerumah..dorang punye service very bad btul..karang aku tukar line lain kang...(geram giler)pastu weols  lunch @ McDonald...abis makan gerak ke Pejabat KWSP kat Klang,cos nak wat pertukaran alamat dan nak amik penyata kira2...nasib baik x banyak keje nak tukar alamat x payah nak kena amik no giliran dan beratur panjang2..hanya isi borang pastu serah borang kat kaunter dan  staf  KWSP minta cap jari kiri dan kanan je..so settle wat pertukaran alamat..so after that weols gerak ke Alam Sentral,Shah Alam plak...lama berjalan dan shopping kat sini aje..hubby nyer hp kena tinggal kt kedai hp for service..ntah kenapa cameranya not function,nasib baik ada guarantee...huhu..kt Alam Sentral nie bnyk ar kedai hp,komputer,butik baju etc..kt kdai comp.saya belilalah brg2 utk laptop saya.cooler pad, lcd cleaning kit dan vacuam laptop..hehe..laptop pun ada vacuam ok..so after that time shopping baju lak..mmandangkan 26/6 nnt saya balik Kuala Kangsar cos cousin saya nak kawin..apalagi saya rembat satu baju kurung pesak gantung dan tudung..Dhia lak pilih dress,baju abg dan pants...for adik x payah beli sebab baju2 yg beli kt PONEY ari tue still x bpakai lg..ermm tinggal saya nyer kasut dan handbag je..cari smua x berkenan..nntlah cari lg..huhu..tu kena g next shopping tu..satu yg saya suka ke sini ialah ada satu kiosk fresh fruits..saya x tahu plak yg dorang dh wat service delivery order...isk2 bagus sgt..kan..saya sekeluarga sangat suka buah-buahan esp.kakak..fav fruits dia orange,apples,grapes,berries,bluebery..bleh dikatakan semua buah la dia mkn..cuma smlm..beli grape dan buah ceri je....yummy..pastu balik timela smpi umah kul 9.30pm..tulah xtiviti saya anak beranak smlm...


                    @ Alam Sentral Shopping complex~kakak bkn nyer naik stroller dia, tp baby doll



                                               dlm keta anak2 tido kepenatan

No comments: