Friday, July 16, 2010

THE BESTEST BLOG AWARD

Yeaaah saya dapat awards lagi..bestnyer dapat awards..the Bestest blog..huhu..thanks so much toCT NURKHIJAH 

Bila dah dapat award mestilah kena jawab tag dan kena bagi ucapankan...
1- Anda mesti memuji si pemberi Award

Saya x berapa kenal sgt ngan Khijah nie..kenal di dunia blogging ni je..but for me Khijah seorang yang baik hati cos dia sudi beri saya award nie..hehehe..btul x?semoga dia sentiasa bahagia disamping suami dan anak2 yg tersayang dan dikurniakan kesihatan yg baik serta dimurahkan rezeki...

2. Sila bagi award ni kepada 10 bloggers yang lain.

saya x nak bagi 10,Saya nak bagi kepada semua 100 follower saya..

 
3. Anda mesti memberitahu kepada 100 bloggers anda

kepada semua follower2 saya silalah amik award nie ye..saya sayang korang semua..


4. Bagaimana anda boleh digelar sebagai blog yang best,great.

tak taulah..org yang judge kita..pada saya blog saya biasa2 je..saya suka berblogging...suka mencari kawan dan berkongsi suka duka saya di dunia cyber bersama teman2 blogger lain..Bila dapat award nie saya rasa gembira dan bahagia sgt..kepada blogger2 yang rasa blog saya blog yang best terima kasih banyak2..  



1 comment:

in☂an Jun$u said...

kak,sy amek tau award ni..hehe.

akak ni byk nau dpt award.jeles tol..huh! :p